benny-anja-grancanaria.reismee.nl

We zijn weer thuis!

Lieve volgers,

Inmiddels is het woensdag 3 augustus en zijn we weer thuis. De was ligt al weer schoon en fris in de kast, de koffers staan op zolder en de koelkast is weer gevuld. We hebben allebei nog 2 weken vrij en volgende week gaan we nog 4 dagen naar Van Der Valk in Sneek, een beetje om het af te leren, zeg maar ;)

Een terugblik op deze vakantie naar Gran Canaria...

Hebben we het naar ons zit gehad? Haha, ja uiteraard. Het Santa Monica Suites Hotel was prachtig en we hadden een heerlijk ruime kamer met balkon. We hebben regelmatig gebruik gemaakt van het zwembad en hoewel we alleen ontbijt bijgeboekt hadden (wat nogmaals overdadig en heerlijk was), hebben we ook elke avond in het hotel gegeten. Dat was niet de bedoeling, we houden meer van een lokaal restaurantje dan van een massaal buffet, maar het getrek, het gebedel en het aandringen om je maar op hun terras te krijgen staat ons dusdanig tegen dat we dat overgeslagen hebben. Het buffet in het hotel was overigens zéér afwisselend, met elke dag een ander thema, en prima verzorgd. Het personeel verdient een dikke 10+. Zeer attent en ontzettend vriendelijk.

Elke avond was er live muziek op het boventerras waar wij vanaf ons balkon konden meegenieten.

Hebben we alles op het eiland gezien wat we wilde zien? Nee, dat niet. De route rondom het eiland bleek zo'n 200km en met een auto die, zoals Benny het noemt, 'lui' was ... deze wilde absoluut niet tegen de bergen op en we stonden af en toe zo goed als stil/gingen bijna achteruit ipv vooruit en naar boven en met een gemiddelde snelheid van 35km p/u... was dat niet écht iets waar we naar uitkeken en mede daardoor hebben we ook de grotwoningen in het Noorden gemist. Verder was het de 1e week ook eigenlijk te warm om de (berg)wandelingen te maken die ook nog op het programma stonden.

Verder hebben we ook wel bevestigd gekregen dat we roadtrippers zijn en 2 weken op dezelfde plek eigenlijk niet aan ons besteed is.

Dusss... we hebben een heerlijke vakantie gehad, daar is geen twijfel over mogelijk en Gran Canaria heeft zeker meer te bieden dan zon, zee en strand. Gaan we hier ooit nog terugkomen? Nee, dat denk ik niet. Het was leuk, maar niet voor herhaling vatbaar.

Rest ons alleen nog om jullie allemaal te bedanken voor het 'meereizen' en vooral een dankjewel voor al jullie leuke en enthousiaste reacties. Het was elke ochtend weer een feestje om ze te lezen! DANK DAARVOOR! xxoo

Heel veel liefs van ons en hopenlijk tot een volgende, échte, roadtrip!

Grz Benny & Anja

Willeke

Fijn dat jullie weer thuis zijn!
In ieder geval toch wat van het eiland gezien en wij ook.
Mooie foto’s en leuke verhalen.
Veel plezier in Sneek!

Ineke van Straten

Na zo'n laatste dag ben je alweer aan vakantie toe?.
Nog hele fijne dagen in Sneek!

Sonja

Ow gelukkig nog een verhaal ik ging het al missen s.morgens op de waterbus.
Voor jullie was het de laatste keer maar wij hopen er ook heen te gaan .
Prachtig hotel .
Geniet nog van de warmte in Nederland en van jullie vakantie.❤

Riek

Anja en Ben, jullie ook heel erg bedankt dat wij hebben mogen meereizen, ondanks dat jullie minder roadtrips hebben ondernomen hebben jullie ons toch nieuwsgierig weten te maken naar jullie belevenissen en mooie foto’s, top ??

Tjergina

Het was weer leuk om te lezen. Veel plezier nog in Sneek. Ook een l prachtige omgeving. Wij waren 5 nachten bij van der Valk in Leeuwarden. Altijd goed, maar ... nu weer even lijnen. ?

Trudyi

Gezellig om te lezen. Graag en volgende keer weer.

tonnie

prachtig heb weer genoten wij zijn er ook geweest veel te warm ook nooit meer

Ina Kooiman

Welkom thuis en bedankt voor het mogen meereizen op jullie vakantie op Cran Canaria. Nog veel plezier in Sneek op jullie volgende trip.