benny-anja-grancanaria.reismee.nl

Dag 11; Niks moet & niksen mag

Vandaag niets, maar dan ook echt helemaal niets te melden.

We ontbijten, liggen de hele dag bij en in het zwembad en eten vanavond ook nog een x... hahahaha.

Dit is, in ieder geval wat ons reisblog betreft, niet echt wat onze trouwe volgers, incl wij zelf, gewend zijn. Het is ook de 1e x, sinds we in 2004 voor het laatst kampeerde in Frankrijk dat we langer dan een week op dezelfde plek blijven. We hadden graag weer een échte roadtrip gemaakt, maar o.a de nog steeds geldende restricties in diverse landen en het feit dat we (lang leve de chaos op Schiphol) vanaf R'dam wilde vertrekken, maakten dat zo ongeveer onmogelijk. We konden evt wel een kant en klare roadtrip boeken, maar dat is altijd veel kilometers maken, overal geweest zijn en weinig gezien hebben. Ook dat is niets voor ons. En ja, meestal zijn we een stuk actiever, maar de ook voor hier extreme hitte van de afgelopen 1,5 week nodigde niet echt uit voor welke activiteit dan ook.

Benny

Word beetje moe van dat nix doen ?

Riek

Een beetje moe worden van al dat nix doen, boek lekker nog een paar dagen om te kunnen relaxen ??

Riek

Al met al toch wel een beetje (erg) jammer Anja en Ben maar het hotel EN het eten zag er ? uit

tonnie

zonde was niet wat jullie gehoopt hadden jammer

Jannie

Ben je kan ook gaan sporten op cran canaria daar hebben ze ook een basic fit.??????