benny-anja-grancanaria.reismee.nl

Dag 4; Feelin' hot

Zijn we tot nu steeds om al half 8 wakker, vandaag is dat om 10 over half 9! Net als we na de koffie/thee onder de douche willen gaan staat Dolores voor de deur... housekeeping. We laten haar binnen en kruipen op de bank tot ze weer weg is. Dan alsnog onder de douche en naar het ontbijt. Als we eenmaal terug zijn op onze kamer is het eigenlijk al weer veel te laat én al weer veel te heet. We hebben niet de behoefte om in de auto te stappen om een rondje/dagtocht over het eiland te maken.

We lopen naar de boulevard waar wat winkeltjes zijn, nou ja winkeltjes ...een berg Chinezen die kleding, hoeden & petten, souveniers, speelgoed en weet ik wat al niet meer verkopen en wat restaurantjes waar je niet langs kunt lopen of er staat iemand een menu onder je neus te duwen en probeert je zijn terras op te krijgen. We kunnen daar dus écht niet aan wennen! Maar goed... Benny koopt 2 hemdjes en een set polsbandjes en we kopen een magneet voor op de koelkast. We gaan nog even de Spar in voor oploskoffie en net voor we oververhit raken, het is alweer boven de 30*C ploffen we neer op een terrasje om wat te drinken.

Koffie voor Benny en Nestea limon voor Anja, want Ice tea green kennen ze hier niet.

Als we terug in het hotel zijn en de spulletjes opgeruimd is er nog maar 1 weg te gaan... naar beneden, naar het zwembad! Het rooster schema wordt weer in werking gezet!

Zelfs de tortelduif zoekt verkoeling...

Uiteraard eten we weer in het hotel vanavond. Hahaha, het wordt eentonig, maar het buffet is prima en het is vlakbij. Oh, en omdat er tot nu toe wel erg weinig foto's op de site staan omdat we nog niks bijzonders gedaan hebben, bij deze dan wat foto's van het menu van Anja van vanavond...

Voorgerecht; Vis, vis en nog meer vis

Hoofdgerecht; gepofte aardappel met tzatziki salade (er was geen sour cream) en kip van de bbq met een paprika salade

Nagerecht; Strawberry's & cream, caramelvla en een mini kiwitaartje

Zo, daar kunnen we het wel mee doen tot het ontbijt van morgenochtend, denk ik...

Inmiddels zijn we ook al tot de conclusie gekomen dat Gran Canaria niets is voor in de zomer. Althans niet voor ons. Nu is het hier wel een stuk warmer (een graat of 10) dan normaal gesproken, dus misschien wat extreem, maar het is echt te warm om iets te ondernemen en dat is nu precies wat we graag doen. misschien toch de komende dagen maar een keer moed verzamelen, hahaha!

Voor nu slaap lekker en tot morgen xxoo

Jannie

Het eten ziet er lekker uit en inderdaad het is zomers veel te warm vandaar dat wij altijd in de winter gaan,maar hier was het ook warm hoor.

tonnie

jammer dat het zo heet is jullie zijn trekkers is daar niets te doen met eigen ervaring was blij dat de vac omwas nooit meer cancanaria

Ada

Jammer
Voor jullie te warm voor iets
Te ondernemen

Willeke

Jammer dat het te warm is om iets te ondernemen maar de foto’s van het eten ziet er goed uit!
Gelukkig hebben jullie een zwembad voor de deur!